Software-ul de resurse umane CARES este rezultatul unei analize ample a proceselor care au loc în cadrul managementului capitalului uman, concretizat într-un produs informatic de calitate, bazat pe tehnologii de ultimă oră. Beneficiind de avantajele tehnologiei web, dar și de mecanismele de securitate și protecție implementate din faza de proiectare, soft-ul HR poate fi instalat atât pe sistemele hardware proprii, cât și în cloud. Programul include organigramă, fluxuri și template-uri documente comunicare, dosar electronic angajat, rapoarte predefinite, salarizare cu o configurabilitate completă și flexibilă prin variabile dinamice, precum și dicționare de automatizări.
Software resurse umane – Soft HR
Aplicația CARES HR oferă departamentelor de resurse umane posibilitatea de a rezolva toate provocările acestui domeniu cu un singur program. Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane și salarizării este un imperativ firesc al timpurilor actuale pentru conducerea oricărei organizații care are în vedere construirea unei legături strânse între performanță, contribuție și recompensă.
De ce să alegi CARES HR?
Automatizare și eficiență
Companiile pot optimiza procesele de HR, economisind timp și resurse valoroase. Scapă de sarcinile repetitive și automatizează procesele HR!
Reducerea costurilor
Automatizarea proceselor HR are un impact pozitiv asupra eficienței și profitabilității companiei, contribuind la scăderea costurilor.
Organigramă interactivă
Imagine clară și completă asupra structurii organizatorice a companiei, precum și la nivel de angajat prin intermediul organigramei interactive.
Informații centralizate
Toate informațiile angajaților într-un singur loc! Accesează rapid datele necesare și ia decizii informate. Modulul oferă suport decizional adecvat prin de tablouri de bord în timp real.
Rapoarte personalizate
Obține rapoarte detaliate și analize care te ajută să identifici tendințele și să optimizezi performanța organizației. Posibilitatea de căutare multicriteriu și emitere de rapoarte personalizate.
Comunicare internă
Modulul include funcționalități care sprijină comunicarea și colaborarea internă. Contribuie la menținerea unui flux de informații clar și la creșterea transparenței în organizație.
De ce să alegi CARES HR?
Automatizare și eficiență
Companiile pot optimiza procesele de HR, economisind timp și resurse valoroase. Scapă de sarcinile repetitive și automatizează procesele HR!
Reducerea costurilor
Automatizarea proceselor HR are un impact pozitiv asupra eficienței și profitabilității companiei, contribuind la scăderea costurilor.
Rapoarte personalizate
Obține rapoarte detaliate și analize care te ajută să identifici tendințele și să optimizezi performanța organizației. Posibilitatea de căutare multicriteriu și emitere de rapoarte personalizate.
Informații centralizate
Toate informațiile angajaților într-un singur loc! Accesează rapid datele necesare și ia decizii informate. Modulul oferă suport decizional adecvat prin de tablouri de bord în timp real.
Organigramă interactivă
Imagine clară și completă asupra structurii organizatorice a companiei, precum și la nivel de angajat prin intermediul organigramei interactive.
Comunicare internă
Modulul include funcționalități care sprijină comunicarea și colaborarea internă. Contribuie la menținerea unui flux de informații clar și la creșterea transparenței în organizație.
avantaje și beneficii
Automatizarea proceselor HR contribuie la reducerea costurilor și la un impact pozitiv asupra eficienței și profitabilității globale a companiei.
Asigură o imagine clară asupra structurii organizatorice a companiei, precum și la nivel de angajat prin intermediul organigramei interactive.
Eficientizează activitatea prin automatizările oferite în cele mai utilizate zone (emitere adeverințe, pontaj automat, raportare) și gestiunea electronică a documentelor.
Oferă un suport decizional adecvat prin de tablouri de bord în timp real, precum și prin posibilitatea de căutare multicriteriu și emiterea de rapoarte personalizate.
Posibilitatea citirii QR Code de pe documentele emise și repartizarea automată în foldere prestabilite.
Modul customizabil prin adăugarea de noi funcții via robot programabil.
Reducând sarcinile manuale și administrative, softul HR permite echipei să se concentreze pe activități strategice.
avantaje și beneficii
Automatizarea proceselor HR contribuie la reducerea costurilor administrative și la un impact pozitiv asupra eficienței și profitabilității globale a companiei.
Asigură o imagine clară asupra structurii organizatorice a companiei, precum și la nivel de angajat prin intermediul organigramei interactive.
Eficientizează activitatea prin automatizările oferite în cele mai utilizate zone (emitere adeverințe, pontaj automat, raportare) și gestiunea electronică a documentelor.
Oferă un suport decizional adecvat prin de tablouri de bord în timp real, precum și prin posibilitatea de căutare multicriteriu și emiterea de rapoarte personalizate.
Posibilitatea citirii QR Code de pe documentele emise și repartizarea automată în foldere prestabilite.
Modul customizabil prin adăugarea de noi funcții via robot programabil.
Reducând sarcinile manuale și administrative, softul HR permite echipei să se concentreze pe activități strategice.
Câțiva dintre clienții noștri mulțumiți
CARES resurse umane, soluție HRM all-in-one: organigramă, fluxuri și template-uri documente comunicare, dosar electronic angajat, rapoarte predefinite. CARES propune utilizatorilor o perspectivă completă, contribuind la luarea de decizii informate și la gestionarea eficientă a resurselor într-un mediu de business în continuă schimbare. De aceste avantaje și beneficii se bucură:
funcționalități
Gestionare facilă a structurii organizatorice, a grilelor de salarizare asociate, a fișelor de post și a tuturor datelor personale ale angajaților și ale întreținuților acestora.
Gestionarea statului de personal, de funcții și a dosarului funcționarului public.
Dosar electronic de personal cu anexare de documente scanate ulterior semnării.
Fluxuri automatizate de comunicare (notificări prin e-mail privind diferite evenimente: încetarea contractului individual de muncă ca urmare a pensionării pentru limită de vârstă, modificări de funcție, de vechime, finalizarea perioadei de stagiatură, de probă, fluturași de salariu).
Căutare multicriteriu, generarea de rapoarte personalizate care conțin date filtrate la nivel de utilizator. Formate rapoarte: .doc, .xls, .pdf
Simulări reale ale drepturilor de natură salarială cuvenite angajaţilor, necesare întocmirii bugetului.
Gestionarea bulk a șabloanelor aferente documentelor solicitate frecvent de către angajați. Gestionarea datelor privind pontajul electronic, concediilor de odihnă – medicale, reținerilor, declarațiilor și situațiilor către terți.
Export către Revisal.
funcționalități
Gestionare facilă a structurii organizatorice, a grilelor de salarizare asociate, a fișelor de post și a tuturor datelor personale ale angajaților și ale întreținuților acestora.
Gestionarea statului de personal, de funcții și a dosarului funcționarului public.
Dosar electronic de personal cu anexare de documente scanate ulterior semnării.
Fluxuri automatizate de comunicare (notificări prin e-mail privind diferite evenimente: încetarea contractului individual de muncă ca urmare a pensionării pentru limită de vârstă, modificări de funcție, de vechime, finalizarea perioadei de stagiatură, de probă, fluturași de salariu).
Căutare multicriteriu, generarea de rapoarte personalizate care conțin date filtrate la nivel de utilizator. Formate rapoarte: .doc, .xls, .pdf
Simulări reale ale drepturilor de natură salarială cuvenite angajaţilor, necesare întocmirii bugetului.
Gestionarea bulk a șabloanelor aferente documentelor solicitate frecvent de către angajați. Gestionarea datelor privind pontajul electronic, concediilor de odihnă – medicale, reținerilor, declarațiilor și situațiilor către terți.
Export către Revisal.