Gestionează întregul proces de calcul salarial și calculul contribuţiilor angajatului/angajatorului la fondurile de şomaj, la casele de asigurări sociale, la administraţia financiară, conform legislației în vigoare.
Parametrizare completă prin variabile dinamice și dicționare de automatizări ale formulelor de calcul, tipurilor de contracte, sporurilor, primelor, concediilor medicale și ale celor de odihnă, ale oricărui tip de rețineri, ale prestajelor etc.
Permite calculul mai multor state de plată într-o lună prin funcționalitățile oferite de conceptul de calculație. Acest concept original permite calculul salarial prin utilizarea mai multor modele diferite de calcul în cursul unei luni, care se pot asocia la selecțiile de angajați dorite.
Arhivarea electronică pe categorii a dosarului de personal: studii, acte adiționale, acte de identitate, poze angajat, adeverințe, atestate / certificate, concedii medicale, concedii de odihnă, contracte, protecția muncii.
Exportul datelor către diverse aplicații în formate comune.
Generarea automată/transmiterea notelor contabile către modulele specializate în procesarea acestora.
Generarea de fişiere de raportare către bănci, în formatele specifice solicitate.
Generarea automată a declarațiilor către instituțiile statului (ex.: D112).
Modulul șabloane care permite personalizarea de formulare de către user și listarea acestora în mod bulk;
Calcul salarial pe N state de plată multiple pe grupuri de personal și pe intervale;
Calculul vechimii în muncă, în unitate, în ramură, în profesie;
Crearea de șabloane (contracte, acte adiționale, adeverinte, formulare specifice activității de evaluare, promovare profesională sau angajare);
Generare stat salariu de la brut la net;
Gestionarea zilelor de concediu de odihnă neconsumate pe ani.
Programarea pe intervale de timp a reținerilor salariale, procentual și/sau valoric.
Generare QR Code care permite scanarea automată a documentului tipărit (eventual semnat), precum și arhivarea sa electronică.